70 PROTSENTI PEUGEOT’ MUDELITEST ON ELEKTRIFITSEERITUD

Elektrifitseerimine on Peugeot’ brändistrateegia keskmes ning uus Peugeot 308, mille puhul saab juba sõiduki müügile jõudmise hetkest valida kahe hübriidmootori vahel, on selle järjekordseks tõestuseks. Uue 308 ja selle hübriidversioonide turule tulekuga tõuseb Peugeot’ mudelivaliku elektrifitseerumise määr juba 70 protsendini. 2023. aastaks on 85% brändi mudelivalikust elektrifitseeritud ning 2025. aastaks jõutakse Euroopas saja protsendini.

Peugeot’ mudelivaliku elektrifitseerimine algas kolm aastat tagasi, kui avalikkuse ette jõudis Peugeot e-208. Sellest ajast alates on lõviembleemiga täielektrilised mudelid (e-208, e-2008, e-Traveller ja e-Expert) ning pistikhübriidid (3008 ja 508) oma kohta turul järjekindlalt kindlustanud. 2021. aasta esimese viie kuu tulemuste põhjal on Peugeot Euroopa teine kõige edukam autotootja ning kolmas kõige edukam elektrisõidukite tootja. Mudelid e-208 ning e-2008 on oma segmentides saavutanud märkimisväärset müügiedu, haarates iga kuuga järjest suuremat osa turust.

„Elektrifitseerimine on meie Power of Choice strateegia olulisim element, võimaldades klientidel valida just neile kõige paremini sobiva jõuallika, tegemata seejuures kompromisse sõiduelamuse või disaini arvelt. Peugeot müügiedu Euroopas nii sisepõlemis-, hübriid- või elektriliste sõidukite hulgas näitab, et oleme õigel teel. Soovime kõikjal olla arenguvedurid – nii riikides, kus elektriautode segment on veel arengufaasis, kui riikides, kus elektri- ja hübriidsõidukid moodustavad enamuse turust,” sõnas Peugeot’ tegevjuht Linda Jackson.

Peugeot pakub oma mudelitest elektriversioone nii era- kui ka tarbesõidukite segmentides. Power of Choice strateegia aluseks on tootmisplatvorm, mis lubab kasutada ja klientidele pakkuda tehnoloogiaid, mis sobivad kõige paremini klientide vajadustega: elektrimootoreid, pistikhübriide või sisepõlemismootoreid.

UUS PEUGEOT 308

 

Uus Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 suudab arendada kuni 225 hobujõudu, ühendades 180 hobujõulise PureTech bensiinimootori (132 kW) ning 81 kW elektrimootori. Kooslust toetab 8-käiguline e-EAT8 käigukast ning sõiduk toodab kilomeetri kohta vaid 26g CO2 heitmeid. Elektrilises režiimis võimaldab uus 308 HYBRID läbida kuni 59 kilomeetrit täiesti heitmevabalt (WLTP testiprotokolli järgi, mille tulemused on lõplikul kinnitamisel).

HYBRID 180 e-EAT8 mudeliversiooni viib edasi 150 hobujõudu arendav (110 kW) PureTech bensiinimootor, mida toetab 81 kW elektrimootor ning e-EAT8 käigukast. Täiselektrilises režiimis on võimalik sõidukiga läbida kuni 60 kilomeetrit heitmevabalt (WLTP testprotokolli järgi, mille tulemused on kinnitamisel).